dimecres, 9 de desembre del 2009

Kite-surf

El kite-surf és l'esport que més m'agrada, es com surf, però amb un paracaigudes, és una passada, tots els trucs que es trauen i tot el que es pot fer, es al·lucinant, és un esport de risc, molta gent, practica aquest esport mentre fa molt de vent inclús quan plou, llavors molta gent a mort a causa de llamps o fortes ventades que arrosseguen el paracaigudes a llocs amb molta altura i es trenquen els paracaigudes i finalment cauen en picat.
En canvi la meua experiència, que puc dir, va ser lo millor de lo millor!. Vaig anar a la platja de Gola, a Santa Pola (Alacant), el dia era perfecte, ni fred ni calor, feia un poc de vent, però perfecte per a alçar el paracaigudes, em vaig posar el vestit de neoprè i em vaig col·locar la taula de surf. Se'm va passar el dia volant, al dia següent, tenia moltíssimes agulletes, però l'experiència, havia pagat la pena.
Informeu-vos, segur que us agradarà!
Andrea Clausell Martí.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada