diumenge, 27 de desembre del 2009

Bon Nadal!

Bon Nadal classe!
Doncs, aquest cap de setmana a sigut meravellòs, sobretot perquè no hem fet gens de deures... (lalala). Hem estat des el dimecres, que van anar a classe uns quants, jo no hi vaig anar, més que res, perquè tenia altres coses a fer, llavors per a mi les vacances de Nadal, van començar un poc abans. El dijous, va fer un dia un tant roïn, llavors no hi vaig sortir gaire, però el divendres, si que en vaig sortir i no vaig anar en tot el dia a casa, només a dormir i quan ja era prou de nit.
Em van renyir un poc, però de seguida se lis va passar tot a mon pare i a ma mare.
Va ser un divendres, un tant extrany, perquè no li va passar res dolent a ningú. En canvi, el dissabte, pe'l matí, el sòl estaba prou mullat i un amic meu, en la moto s'hi va esbarar i va caure al terra. Només té unes esgarrades en les cames i la xaqueta la a tinguda que tirar perquè se li va esgarrar tota. Per la nit tot be, vam estar la gent junta a diversos llocs de Castelló, i hui diumenge, res tret de lo normal, dinar en la familia i sortir pe'l vespre un ratet.

Andrea Clausell Martí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada