dimecres, 9 de desembre del 2009

El Nadal

Comença el 25 de Desembre, un dia en el que ens donen un regal per l'anomenat "Pare Noel". Normalment el Nadal finalitza el 7 o el 8 de Gener, després del dia dels Reixos.
Les vacances de Nadal son temporades en les que la familia es reuneix, i estan tots junts per passar les festes i descansar dels agobios i del treball.
Les families, normalment, solen viatjar als pobles, on resideix la familia i també, solen anar a esquiar, etc. Que amb el temps d'hivern, es força apetetible.
A mi m'agrada el Nadal, no perquè em donen regals, que a mi que em regalen coses, em dona igual, perquè em se la veritat d'aquesta festa. A mi m'agrada el Nadal, perquè tots som millors persones, al menys, això s'intenta. Tots en som més amables. Ningú sap el perquè, però jo crec que es perquè de dins nostre, segons el que ens inculquen els pares, algo ens diu, que em de ajudar els demés.
La gent del tercer món, no rep quasi regals, però jo sempre lis mano una capsa de torró blanet, per a que si no tenen dents, que el puguen xuclar.
Espero que tots passeu un bon Nadal!
Andrea Clausell Martí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada