dimecres, 9 de desembre del 2009

El meu pont; Andrea Clausell.

El meu pont fou un tant estrany, va començar el divendres, que vaig anar amb la colla i vam estar donant voltes per Castelló i finalment al garito. El dissabte, vaig anar a casa d'una amiga, i vam veure la peli del "Rei León 3"; ens vam riure molt, el que més se'ns va quedar fou la frase de: "mira mas allá de lo que ves", (mira mah alláh de lo que veh, es pronuncia d'eixa manera), va ser molt bo!. Després de veure la peli ens vam arreglar per a quedar en uns amics i per la nit ens anàrem a Kal-Kat que era l'aniversari. El diumenge, arribarem a casa sobre les 6 de la matinada i perquè demanarem un taxi, que sinó, no arribem. va ser lo millor de lo millor!
El diumenge no va destacar molt, i el dilluns i el dimarts tampoc, però van estar bé.
M'alegro de que hi haguera un pont, al menys vaig descansar de tants exàmens.
Andrea Clausell Martí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada