dijous, 19 de novembre del 2009

HALLOWEEN

És una festa tradicional d'Anglaterra i països als que hi parlen l'Anglés, etc.
Normalment, els xiquets i les xiquetes es disfressen del que més lis agrada, normalment de super herois, de monstres, algun personatge de la televisió e inclús d'objectes inanimats, jo he vist llaunes de Pepsi pel carrer els dies de halloween per la nit.
Per la nit, normalment, van de casa en casa dient, <>, si no lis donen cap llepolia, els xiquets li tiren ous a la casa, hi han voltes que si els xiquets, tenen mala llet i el home o dona de la casa lis cau de pena, li tiren un ou igualment.
A mi la veritat, no em faria gens de gràcia que em tiraren un ou a ma casa, perquè sincerament, em netejaria ma casa qui jo em se... (jajaja)
En fi, aquesta festa es fa el 30 d'Octubre, així, que vos tindreu que esperar un any perquè Octubre acaba de passar fa poc.

Andrea Clausell Martí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada